14 Mayıs 2019 Salı

yaz geldi tatile nereye gidebilirim?


Mayıs 2019 dayız arkadaşlar yaz geldi tatiller başlayacak yakın bir zamanda bu yaz nereye gidebilirim? aslında benim kafamda 4 seçenek var ama daha çok yer var gidilecek gezilecek ben sadece sahili olan yerleri yazacağım.

Marmaris: Muğla'nın vazgeçilmez turistlik mekanı sahili denizi bir olan yazlık semti arkadaşlar. burada mükemmel vakit geçirebilirsiniz marmaris ormanlık alanı yeşilliği bol olan güzel bir turistlik yerimizdir.


Bodrum: daha hiç gitmedim nasip olmadı çünkü beni aşıyor burası çok pahallı diyorlar ve gitmekte kısmet olmadı nasip olmadı arkadaşlar çünkü tanıdığım yok buralarda. ama videodan izlediğim kadarıyla güzel bir turistlik yere benziyor.

Antalya: bu antalya'yı tek geçerim süper bir turistlik yer çarşıda bir kez gezdim harika ruslar çok rusların yeri diyelim. antalya yaşanacak yer ben olsam bu yaz antalya'ya giderdim.

Çeşme: İzmir'in tatil mekanı burası da baya ünlendi ve popüler tatil kentleri arasına girmeyi başardı.

bu 4 yer zaten fazlasıyla yetiyor insana daha ne kaldı bilmiyorum ben bu 4 yeri biliyorum arkadaşlar. aslında ben olsam yabancı ülkeye giderdim ne bileyim ispanya, miami gibi yerlere gitmek isterdim parası olana tavsiyem yurtdışı sahil kentlerine gidin parası az olana türkiyede bu 4 yere gitmenizde fayda var diyebilirim.

ben neyi istiyorum biliyor musunuz hani youtube da şöyle tropical cennetler oluyor kliplerde çıkıyor neresi bilmiyorum ama yurt dışında gerçekten cennet diyeceğimiz yerler var tropical sahillere giderdim ben olsam.

herkesin zevki başka tabi ama benim önerim bunlar ben olsam yurtdışı tatili seçerdim farklı kültürleri tadar gezerdim. bıktım zaten şu Türkiye'den bu aralar çıkıp yabancı ülkelere gidip farklı kültürde insanların arasına karışmak istiyorum inşallah bize de nasip olur bu seyahat.

youtube da kliplerde görüyorum house summer yabancı müzik kliplerde gerçekten çok güzel sahiller var yabancı ülkede oralara gitmek isterdim açıkçası insanlar harbiden yaşıyor ya.

ben ülkemi cennet yer diyorum ama youtube da denk geliyoruz yabancı ülkelerde gerçekten daha güzel yerler var arkadaş insanın gidesi geliyor ama nerdeeeeeeee.... bizde o şans yok paramız yok yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder