14 Mayıs 2019 Salı

uzun zamandır film izlemiyorum



Evet arkadaşlar yaklaşık 3 aydır bilgisayar başında değilim yokum evde sürekli dışardaydım kafa dağıttım biraz daha sonra yeni evime taşındım internet nakil olayları çıktı falan filan derken 3 ay gibi bir süre zarfında daha bugün internetim bağlandı.

film izlemekten acayip keyif alırım birde film bana göre sürükleyici olursa en son yıldızlar arası filmini izlemiştim ve daha sonra 4 ay oluyor neredeyse film izlemiyorum bu akşam film izleyeceğim bana film önerinizi olabilir ne önerirsiniz tür farketmez ne olursa olsun?

film izlemeyen bir adam ruhsuz bir adamdır ve çok şey kaçırıyor bana göre. film izlemek gerçekten insanın dinlendiriyor ve keyif veriyor ruhunuz adeta uykuya dalar gibi rahatlıyor.

ben bugün nette en az 2 film izlerim çünkü netim bağlandı ve bugün güzel filmler izlemek istiyorum keyif alacağım umarım keyif alırım istediğim gibi olur. filmleri malesef netten izliyorum cd ye verecek param yok onun için kalitesi düşük videolardan izliyoruz olsun oda yetiyor bizlere.

filmleri özledim izlediğim filmler yada hiç bakmadığım filmlerden 2 tanesini seçeceğim bu akşam 10 gibi nasip olursa. bilim kurgu ve fantastik filmlere bayılırım arasıra dram izlerim arasıra aksiyon ama en çok bilim kurgu tarzlarını seviyorum ve ayrıca fantastik olanını.


bugün günlerden salı salı gecesi bakalım bana ne tür filmlerde izlettirecek merak konusu içindeyim. şöyle internete film izleme sitelerine baktığımda birden çok güzel filme rastladım bunlardan biride "Doktor Strange - Doctor Strange" ve "Ölümcül Makineler - Mortal Engines" ikisini de merak ettim açıkçası bugün bu filmleri izleyebilirim.


aslında hiç vizyona gitmedim bu filmleri sinemada izlemek isterdim ama rahat edermiyim onun için tereddütteyim evde odada tek başıma izlediğimde müthiş keyif alıyorum onun için favorim tek odada ışıklar kapalı güzel bir vizyon filmi izlemek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder