15 Mayıs 2019 Çarşamba

Empire State'e tırmandılar



Empire State gökdelenine tırmanma yarışı 42. kez koşuldu sporcular 86 katı yaklaşık 10 dakikada tırmandı.

Empire State binası kırmızı beyaza büründü sporcular tam 86 katı en kısa sürede çıkmak için yarıştı resimdede gördüğünüz gibi new york'un 102 katlı meşhur gökdelenine koştular. 42.'si gerçekleştirilen Empire State'e tırmanma yarışı 2. kez turk hava yolları sponsorluğunda düzenlendi. 200 sporcu tam 1576 basamak çıktı bitiş noktası 86. kattaki gözlem kulesindeydi.


Kadınlarda şampiyon değişmedi avusturalya kökenli singapurlu atlet suzy walsham 10. zaferini kazandı 46 yaşındaki sporcu yarışı 12 dakika 18 saniyede tamamladı.

ve şunları söyledi suzy walsham: çok mutluyum bu yarışı 10. kez kazanmayı çok istiyodum ve başardım benim için harika bir yarış oldu.

erkeklerde polonyalı atlet PIOTR LOBODZINSKI 10 dakika 5 saniyelik derecesiyle 1. oldu ve şunları söyledi:

PIOTR LOBODZINSKI: burada 2 yıl öncede kazanmıştım ama bu kariyerimin en iyi derecesi.

Empire State yarışı engelliler yararına bağış toplamak amacıyla koşuluyor .


Yorumum: bence çok faydalı bir yarış engelliler hiç unutulmasın bende engelliyim ve engelli arkadaşlarım için spor yarışı düzenlenmesi beni gerçekten mutlu etti. 10 dakikada 86 kat çıkmak gerçekten çok büyük bir başarı. orada olmak isterdim o yarışı izlemek ama olsun tv den izledim gerçekten güzel heyecan verici görüntüler vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder