18 Mayıs 2019 Cumartesi

Viski Nasıl İçilir?



Viski nasıl içilir sorusunun cevabı aslında en basit yanıtıyla viski nasıl isterseniz öyle içilir bu bir damak tadı konusu olduğu için nasıl zevk alıyorsanız o şekilde içebilirsiniz.

Ancak pek çok uzmanın önerdiği benim önerdiğim sek içilme en fazla önerilen yöntemdir sek yani buzsuz ve susuz içilmesidir. Ağır yani sert geliyorsa içine çok az su koyabilirsiniz. Arkadaşlar viski aslında bir kokteyl içkisi değildir onun için karışımı önermiyoruz.


viski benimde çok sevdiğim bir içkidir eskiden ben enerji suyu ile içiyordum çünkü sek içemiyordum çok sert ağır geliyordu bana fakat zamanla sek ve buzlu içmeye başladım.

Bazen çok az su ve çikolata ile içmeye devam ediyorum keyfe göre o anki tadım ne ise onunla içiyorum.

Viski nasıl içilir?: viskiyi sek içemeyenler enerji suyu, soda, veya sadece su ile içebilirler tabi içine de buz koyabilirler. yanında çikolata ve çerez iyi gider.


viskiyi ben evde yapıyorum ve çok sert oluyor onun için içine buz ve su koyuyorum bazen enerji suyu katıyorum tadı daha bir hoş oluyor.

geçen kolayla denedim coca cola ile çok kötü oldu içemedim fakat sadece su yada enerji suyu eklediğiniz zaman tadı daha da güzel oluyor bunu da not etmekte fayda görüyorum.

viskiyi ilk başlayanlar içemez çünkü çok ağır sert ve alkol oranı yüksektir onun için ilk başlayanlara önerim enerji suyu ile içmesi enerji suyu ile sert tadı kesiliyor içimlik bir tadı oluyor ya da su koyun sertliğini alsın.

Bu arada alkol dostunuz değildir fazlası zarardır viski için ama tadında bırakın fazlasını aramayın ve içmeyin.

viski birde çok pahallı içkilerden biridir ancak kafası çok güzeldir viski ve çikolata benim tercihim viskiyi alamayanlar evde yapabilirler bunu da belirteyim youtube da viski nasıl yapılır araması yaptığınızda karşınıza güzel sonuçlar çıkabilir ve onlara bakarak evde viski yapabilirsiniz.

viskinin yanında ne gider? viski içeceklere önerim çikolata, fındık, antepfıstığı ve badem bunlar çok iyi gider viski dediğim gibi pahallı içki ve masrafı da çok ama içimi çok güzeldir.

ben ilk başladığımda viskiyi içemiyordum ama zamanla alıştım artık sek bile içebiliyorum.

1 yorum: