14 Mayıs 2019 Salı

new york ta yaşamak vardı



New York City bilirsiniz dünyanın başkenti amerikada bir şehir ve çok güzel yerleri var gitmedim ama tv den youtube dan gördüğüm kadarıyla mükemmel bir yer. Küçüklükten beri gitmek istediğim tek ülkeydi Amerika ve new york city şimdi yaş 34 oldu eskisi kadar kalabalık yerler sevmiyorum ama yinede gitmek isterdim orada yaşamak isterdim.

insanların özgürce dolaşmaları huzurlu bir şekilde gezmeleri çok güzel inanın new york gibi bir yerde yaşamak isterdim ama gelin görün ki yaşama seçeneğiniz yok paran varsa yaşarsın o sistemdeyiz şuan. tabi new york gibi bir yerde yaşamak ta parayla olur benim hayalim amerika da nere olursa olsun yaşamak isterdim ama eskisi kadar bu isteğim azaldı çünkü gidemiyeceğim, gezmek için fırsatım oldu ama gitmedim.


ben izmirde yaşıyorum izmir çok küçük bir yer büyük şehirlere göre ve şehir olmasına göre diğer yerlerden çok çok küçük arabayla yarım saatte dolaşırsınız izmiri trafik yoksa eğer. izmir nerede new york nerede kardeşim okuyor ve amerikaya gitmesini orada yaşamasını istiyorum elimden geldiğince yardımcı olacağım şuan lise son sınıfta kendisi.

okuması için belkide yardımcı olabilirim kardeşime amerikaya gitmesi için. belkide kim bilir orada yaşar ve bende o bahaneyle giderim amerikaya. 12 yaşında başladı amerika hayranlığım müziklerini ve filmlerini izlemekten çok keyif alıyorum bana diyorlar göründüğü gibi değil bende diyorum ne kadar kötü olabilir ki hiç olmazsa bizim ülkeden iyidir orada yaşamak.

imkanım olursa halende gitmeyi istiyorum amerikaya ve orada kalmak istiyorum inşallah bir gün gideceğim. her gün mutlaka new york turlarına bakarım videoları izlerim büyük keyif alarak izliyorum ve beğeniyorum amerikayı. evli değilim bekarım erkeğim ve 34 yaşınmdayım biraz geç oldu farkındayım ama ruh ikizimi bulamadım halen. belkide orada bulurum ne diyorsunuz bu konu hakkında sizlerede sorayım yada yorum bırakın ki sohbet edelim arasıra.

izmirin simidi simit sarayı bile oraya gitti ben gidemedim new yokrta birşey içmek cafede oturmak sokakları izlemek bana çok keyif verirdi inanın buna. şimdi isimlerini bilmiyorum semtlerin falan onun için her sokağında oturmak kahve içmek isterdim bol bol fotoğraf çekmek isterdim. benim yurtdışı maceram olmadı hiç o yüzden yurt dışı ülkelere sempatim var.

geceleri gökdelenden şehre bakmak isterdim kahvem ve sigaramla birlikte birde sevdiğim bir kız olacaktı yanımda tadından yenmezdi ama şuan bu yaşamlara çok uzağım.

belki bir gün olur ha ne dersiniz bu işe belli mi olur bir bakmışsın yarın amerikaya yolcuyum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder