14 Mayıs 2019 Salı

izmirdeyim ve sıcak bir hava


izmirdeyim sıcak bir hava var karabağlarda oturuyorum yeni taşındığım evime odaklandım ve alışmaya çalışıyorum. izmiri artık eskisi kadar sevmiyorum nedense bana yabancı gelmeye başladı. yaşım 34 şu sıralar bunalım geçiriyorum yalnızım sevgilim yok ve eskisi kadar mutlu değilim.

ülkenin hali belli ekonomi sıfır hayat desen çok pahallı insanlar artık çok soğuk bana kalırsa kimse samimi gelmiyor. yaz geldi millet tatil yapıyor biz geçim derdindeyiz bu blog hoşuma gitti ve her gün artık buraya bir şeyler yazmak istiyorum aklıma geleni yazacağım.


geçen gün tarihi asansördeydim bir bira içtik arkadaşla fakat eski tadı yoktu ben depresyonda mıyım diye düşünüyorum bazen ama öyle böyle değil hayattan hiç zevk almıyorum eskisi gibi değil.

para her şeydir bunu unutmayın şu zamanda parasızlık çok kötü bir şey insanlar para kazanmak için her şeyi yapıyor ve gayret gösteriyorlar. bir arkadaşım psikiyatriye yatmış bunalıma girmiş sağlık çok önemli arkadaşlar ne zaman ne olacağı belli olmuyor.

izmir bana kalırsa eskiden çok güzel yaşanacak bir yerdi şimdi eskisi kadar tadı tuzu yok diyebilirim taşınmak istiyorum göç etmek istiyorum başka şehirlere. İstanbul var aklımda gitmek istiyorum ama ailemi nasıl ikna edebilcem bilmiyorum.

ben yazları Muğla'da kışları İstanbul'da kalmak istiyorum izmir'den bıktım arkadaş öyle böyle değil. izmir köy gibi geliyor bana maalesef artık emekli şehri de diyebiliriz.

oruç tutuluyor ama ben tutmuyorum çünkü ilaç kullanıyorum biraz rahatsızım onun için evde yazıyorum bloguma. insanların beni anlamadığını düşünüyorum fazla konuşkan biri değilim kendimi ifade etmede güçlük yaşıyorum bazen beni yanlış anlayabiliyorlar. Mükemmelliyetçi bir ruhum vardı ama artık normal bir düşünceye sahibim eskisi kadar takmıyorum takıntılarım yok hepsi gitti.

blogta yeniyim çok güzel arkadaşlarım vardı eskiden şimdi yine tekrar o eski ortamı arıyorum inşallah bulurum diye düşünüyorum. Ve blogumda her şeye yer vereceğim ve yorumumu ekleyeceğim önceliğimiz haber haberlere çok yer vermek istiyorum sonra sağlık ve yazılarım güncel hakkımda kişisel yazacağım.

insanları mutlu etmek zor arkadaş inanın buna insanlar doyumsuzdur tatmin olmayı bilmiyorlar onun için disiplin ve bazende düzen yani imkansızlık olmalı diye düşünüyorum. belki çok param olsa farklı şeyler güzel şeyler olacaktı ama bunun kötüsüde var karşıma ne çıkacağı belli olmaz o kadar parayla yani demek istediğim bazen halime şükrediyorum benim param olsa ben bozulurum herşey içerim sıçarım gezerim tozarım keyfime düşkün biriyim yani sınır tanımam onun için ilkide param yokmuş.

bir sigara yaktım ve birde çay gizli içiyorum odamda çünkü ramazan ayındayız saygısızlık olmasın diye odamda içiyorum. iradesi düşük biriyim disipline gelemiyorum çok zayıf yönlerim var napıcan işte hayat bu benimde kötü yanlarım var huysuz taraflarım var. Eskiden insanları mutlu etmeye çalışıyordum sonra anladım ki insanlar çok farklı yönde ilerliyor bende yönümü değiştirdim insanları değiştiremezsin ama mutlu da olmuyorlar fazlasını isteyenler ilgiye alakaya farklı tepki gösterenler çok değişik insanlar var bu hayatta hele ki izmir çok çok farklı bir yer.

Eskiden izmir'i çok överdim herşeyiyle ama yaş ilerleyince ortam felan tanıyınca insanlara bakış açım değişti izmir güzel müzel değil hemde hiçbir yeri güzel değil sadece yazlık yerleri gidebilir gezilebilir ama izmir merkez çok küçük bir yer.

arkadaşlar ilk yazım bu öylesine yazdım yazdıkça açılıyorum bende de bu var ve yazmayı seviyorum blogla uğraşmayı seviyorum umarım yazımı sıkılmadan okudunuz olsun yinede bakmanız benim için yeterli sağolun varolun artık hergün birşeyler yazacağım umarım yine gelirsiniz.


4 yorum:

  1. hoşgeldiin. eskiden de vardım diyosun blogda. neydi blogun yaa. izmir yazın deniz için güzel tabii o kadar :)

    YanıtlaSil
  2. Heryer güzeldir sevdiklerinle sevdiklerin olmayınca dünyanın en güzel yeri bile ikinci gün soğuk gelir sana . İnsanı insan yapana sevdiği insanlardır.İzmirde sevdiklerinin ve paylaştıklarının sayısı azalmış demektir . Yapman gerekn şeyler var bir uğraş bulacaksın kendini misal bu bloğun gibi, Bak ben yorum yaptım bu senin için farklı bir hayat doluluğudur. Sokaklara çıkacaksın sohbet edeceksin. Yeni insanlar tanıyacaksın. Vs . vs .

    YanıtlaSil