14 Mayıs 2019 Salı

banka kredi borçlarına hapis cezası var mı?



Bankalara borcunuz var tabi kredi borcu bu borçtan dolayı hapis cezası yatmıyorsunuz çünkü başımıza geldi babamın bir çok bankaya borcu var ve hapis cezası yatmıyor bankalar arıyor sürekli ve babam iflas ettim diyor ödeyemiyorum diyor bu kadar yani hapiz cezası gelmedi yaklaşık 120 bin tl kadar borcu var sanırım faiziyle birlikte.

gerçekten de öyle babam zamanında lokanta yeri açmak için kredi çekti 30 bin kadar bu meblağ oldu 60 bin 100 bin tl felan şimdide ödeyemiyor birde babam emekli.

kredi borçları emekli maaşından kesilir mi? hayır kesilmez babam emekli ve kredi borcu var bankalara ama maaşından kesilmiyor.


ama siz siz olun sakın ödeyecek durumunuz yoksa kredi çekmeyin bankalardan çünkü kırmız çizik yerseniz bir daha bankalardan hesap açamıyorsunuz bankalarla işiniz bitiyor ve hesabınıza para yatsa bile banka onu otomatik kesiyor.

bankalar gerçekten birde faiz oranlarını yükseltti örnek veriyorum misal 50 bin kredi çektiyseniz hemen hemen 70-80 bin oluyor bu borç belkide daha fazla ödeyeceksiniz.

bankalara borcu olanları görüyoruz kimin yok ki ama siz siz olun daha yeniyseniz banka işlerinde uzak durun. ben çalışmıyorum işsizim sigortam yok bana bile banka kredi kartı verdi 3300 tl limitli garanti bankası verdi şimdi onu nasıl geri ödeyeceğim diye düşünüyorum. çekmesi ve yemesi güzel ama geri ödemesi gerçekten çok zor arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder