14 Mayıs 2019 Salı

cumali tekel bayi izmir



izmir karabağlar'da uğrak yerimdir cumali tekel bayi. insanlar gelir birasını söyler arkada oturacak yer var içerler benimde stresli günlerimde gittiğim yer eski arkadaşlar gelir arasıra. takılırız ama bu aralar çok fazla takıldım çok içmeye başladım buda bana zarar verdi. birde cinayet oldu cumali tekel bayisinin hemen önünde ahmet diye bir arkadaşımız mekanı cennet olsun kafasından vurularak öldürüldü.

aslında tehlikeli yer çünkü sarhoş çok bir gün başına bela alırsın kesin bende takılmayı bıraktım ve evdeyim artık sürekli. mısiri benim arkadaş çok tehlikelidir kendisi ve kurnaz çok hemde. işini bilir gezilcek adam var gezilmyecek adam var arkadaş hepsi tekel bayide toplanır.


izmir karabağlar mezarlığında hemen lambaların yanında kalıyor tekel bayi fotosunu çekmek isterdim ama şuan hiç gidesim yok oraya. çok iyi arkadaşlıklarda yaptım kavga ettiğim dönemlerde oldu. halen borcum var var ve ödemedim daha borcumu onun gibi bir kaç yere daha var borcum.

internetten 2 ay neredeyse ayrı kaldım bu süreçte sürekli cumali tekel bayisinde takıldım içtim sızdım öyle günlerim geçti. yalçın babamız vardı tam bir komedi adam içtiği zaman çok konuşur ve sesli konuşur arasıra sarhoş oluğunda yere sağa sola düşer dururdu. bana çok nasihat verdi ve baya muhabbetimiz olmuştur.

hastanede yattığını söyledi bir ara sohbet ettik de psikiyatri bölümünde 90'larda bozyaka eğitim ve araştırma hastanesinde biraz şekerli yönü var rahatsız mı artık bilmiyorum ama her gün cumali tekel bayisinde takılır.

ben sabah 12 oldumu tekel bayinin karşısında kahve var oraya giderdim çay sohbet mısiri de oraya takılırdı güzel sohbetlerimiz oldu şimdi mısiri çeşme'de çalışıyor boya badana işinde ben ise işsiz evde takılıyorum karabağlar'da.

hayat çok acımasız arkadaşlar paran varsa kralsın yoksa hayat da bitiyor. paran varsa güzel geçiyor yoksa insanın psikolojisi bozuluyor ben içkiyi gerçekten bıraktım gibi bir şey şu aralar içmiyorum ara verdim ama cumalinin orada içmek güzel orayı severim. bir gün yolunuz düşerse beklerim bir biramı için.

bu arada ekonomi çok kötü eskiden herkes bira, votka, ya da rakı içerdi şimdi ise herkes şarap içmeye başladı durumlar sakat gerçekten bir şarap olmuş 25 tl küçükleri oda, bir bira 12,5 TL ve en az 8-10 bira içmeniz gerekiyor anca kafa yapıyor bu namussuz.

şimdi borçlarım var gitmek istemiyorum oraya biraz param olsun da takılırız eskisi gibi. karabağlar'da meşhurdur cumali her hızlı çocuk adam takılır oraya iyi bilir orayı.

bir ara çöplerini bile topluyordum çünkü kaç çuval alüminyum kutular çıkıyordu çöp güzel para ediyordu alüminyum kutular. artık ramazan girdi ve evdeyim bir süre felan gitmem herhalde neyse yolunuz düşerse beklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder